Τι είναι

Σχετίζεται με την αποκατάσταση παθήσεων της σπονδυλικής στήλης, των αρθρώσεων, των συνδέσμων, των μυών και των τενόντων, καθώς και των περιφερικών νεύρων. Ως μυοσκελετική πάθηση προσδιορίζεται η δυσλειτουργία κάποιου μέρους του μυοσκελετικού μας συστήματος που έχει προκληθεί είτε μετά από τραυματισμό (κατάγματα οστών, θλάσεις μυών, ρήξη συνδέσμων, ρήξη μηνίσκου κ.α.) είτε από υπέρχρηση (τενοντοπάθειες, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, αυχεναλγία, οσφυοαλγία κ.α.) ή/και από κάποια νόσο (ρευματοειδής αρθρίτιδα κ.α.). Συνεπώς, η μυοσκελετική υγεία καθορίζει την ομαλή λειτουργεία της καθημερινότητας στη ζωή μας.

Η μυοσκελετική φυσικοθεραπεία είναι ο τομέας που ασχολείται τόσο με την πρόληψη όσο και με την αποκατάσταση των μυοσκελετικών παθήσεων. Ύστερα από αναλυτική εξέταση-αξιολόγηση, δημιουργείται ένα εξατομικευμένο μυοσκελετικό πρόγραμμα αποκατάστασης βασιζόμενο τόσο στην αποδεδειγμένη επιστημονική πρακτική (Evidence Based Practice) όσο και στις προσωπικές ανάγκες και επιθυμείες του κάθε ασθενούς (Patient-Centred approach & Shared Decision Making). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις στηρίζονται όχι μόνο σε παρεμβατικές αλλά και σε συμβουλευτικές πράξεις, όπως για παράδειγμα η επεξηγηματική – συμβουλευτική προσέγγιση που ενδείκνυται για την διαχείριση των ασθενών με χρόνιο μυοσκελετικό πόνο.

Τι εφαρμόζεται

Στο PhysioTrust εφαρμόζονται ειδικές τεχνικές χειροπρακτικής φυσικοθεραπείας (Manual Therapy), σε συνδυασμό με σύγχρονο φυσικοθεραπευτικό εξοπλισμό και χρήση του γυμναστηρίου για την άμεση απαλλαγή των ασθενών από τον πόνο.

Ο στόχος μας είναι η πλήρης αποκατάσταση του ασθενούς μετά από οποιαδήποτε συντηρητική ή επεμβατική ιατρική αντιμετώπιση.

Παραδείγματα Παθήσεων

Αυχενικό Σύνδρομο, Οσφυαλγία, Ισχιαλγία, Σκολίωση, Τενοντοπάθεια, Κάταγμα, Ρήξη Συνδέσμου, Χονδροπάθεια Επιγονατίδας, Πελματιαία Απονευρωσίτιδα, Αρθροπλαστικές Επεμβάσεις  κ.α.